Love



Försökte få lilla prinsen på kort när han skrattade. Alltid glad den ungen. Jo heja. Såg bara allmänt förvånad ut. Skrattade hejdlöst åt hundarna däremot.
Nu har jag i alla fall fått en tid hos doktorn. 28 august. Tio dagar kvar och tre sovpiller. Blir roligt. Fastande och morgonurin. Varför då?? Ska bara ha värktabletter, sovtabletter och blodtrycksdito. Ja, ja le och se glad ut.,
Har i alla fall fått på mig kläder och bäddat. Dottern åkte till tippen med en massa bröte. Jag åt tre plommon i går, så jag kunde inte följa med. Får springa som Dag-Otto.
Blir väl inget särskilt i dag. Jag skall i alla fall diska och plocka fram något ur frysen. Blir nog fisk i dag. Lax kanske.
Lite dammsugning och tvätt blir det nog också. Men först disk.

Kommentarer
Postat av: stordotern

haha han ser ut som "jaha och vem är du??"

2009-08-17 @ 11:52:47
Postat av: Tiagirl

Jag har om det krisar. Nåt att sova på alltså.

2009-08-17 @ 12:00:19
URL: http://tiagirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0