Oliver och Evita



Fick en bild på Evita och hennes bror Oliver idag, från hennes förra ägare.
Städdag idag. Precis klara så kommer äldsta sonen med Zacke och Lennart. Så var det bara att dammsuga igen. Mitt i det så kom L på ett sällsynt besök. Stannade på kaffe och skvaller.  Tyckte att jag skulle med på en Tysklandsresa. Jo, det du. Hon skulle skaffa mig en ung snygg karl. Vad sjutton skall jag ha honom till? Tvätta hans skitiga kalsonger. Dottern hjälper mig med tvätten. Tror absolut inte att hon kan tänka sig att tvätta åt nägon karlslok. Är så nöjd som jag har det. Skulle i så fall vara för hundpromena der,i blev i alla fall klara och jag kunde börja med middag. I kväll har det varit "Miss Marple". Mysig tant. I morgon jobbar dottern hela dagen, Bara hoppas på att nte valparna kommer då. Nu är hon så tjock så jag är rädd att hon ska spricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0