Onsdag 07.15

Vaknade för en timme se´n. Tyckte jag hörde pipande, men icke. Önsketänkande??? Har haft Vita och Rambo hos mig i två nätter så Mimmi skall få vara i fred. När två hundar, på vardera drygt två kilo, lägger sig i sängen, väger dom bly. Båda skall ligga precis intill och ingen är flyttbar om jag behöver vända på mig. Så jag ligger som ett dåligt skrivet S med fötterna utanför sängen. Har jag ont på morgonen, eller har jag ONT??? Nu har jag i alla fall fått i mig medicin, värktabletter, kaffe och knäcke. Värken ger sig nog så småningom.
I går hade jag skitont hela dagen. Svårt att både sitta och resa mig. Men det är väl så med gamla tanter.
Börjar i alla fall bli kallare ute. Höstväder. I går frös jag faktiskt lite. Bättre att frysa och klä på sig en kofta än att svettas. Kan ju inte gå runt utan kläder på dagarna.
I dag är det inget särskilt som händer. Ev en snabbtripp till Högsby för dottern. Annars blir det bara att vänta på att Mimmi skall valpa. Nu blir det en kopp kaffe till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0