Söndag???

Får ingen ordning på dagarna. Gick runt hela dagen i går och trodde det var söndag, av någon anledning. Så i morse när jag vaknade, klockan sex, tänkte jag "ringa vårdcentralen". Så dumt. Vet inte varför jag har vaknat varje morgon med "fel" dag. I går kväll tog jag fram dosetten för att fylla på medicin. Totalt förvirrad. Nu är det i alla fall söndag. Medicin och kaffe klart. Dottern på jobbet till klockan fyra. Inget särskilt i dag. Hoppas på att en snäll elektriker kommer upp och hjälper mig med kökslampan, som pajat.
Förra veckan ringde hyresvärden. Skulle kolla om balkongen var färdig. Färdig!!!! Ingen har ens börjat på den. Grannens far skulle fixa den i juni. Vilket skämt. Har inte haft balkong på två somrar nu. Han hade fått betalt både för material och arbete för en månad se´n men inget har hänt. Skumt.
Inte så varmt än, men....... Väldigt dimmigt på morgnarna. Riktigt höstlikt. Vill ha regn.
Nu skall jag i alla fall duscha och klä mig. Bädda sängar, rensa kattlådan, vattna blommor och plocka lite. Men först lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0