Tisdag kväll tio över nio

Fotboll på TV:n hela kvällen. Åtminstone har det låtit som det. Har ju inte så himla många kanaler just nu. De nya korten har inte kommit än. Så nu blir det avdrag på Boxeravgiften. En vecka utan djurpoliser. Hundarna sprätter till och mufflar vid minsta billjud. Väntar och väntar. Jag har suttit vid datorn hela kvällen utom när hundarna skulle ut. Så varmt så jag håller på att flippa ut. Måste bara bli lite svalare snart. Dottern slängde ur sig, att jag nog kommit i klimakteriet. Ja, för sådär 10 -12 år sedan. Nu ska jag bara vänta in arbetaren och sen skall jag slänga mig i duschen. Ta min medicin och invänta John Blund. Vattna änglatrumpeten först bara.
Återkommer antagligen i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0