7 dagar kvar till jul

Snön bara fortsätter att vräka ner. Dottern tog bussen till stan och jag åker en annan dag. Får ny tid på posten. Vägen mellan Glahytt och stan var inte plogad så bussresan gick saaakta. Rambo och Vita vill helst inte gå  ut. Går bara på den skottade gången. Stackars hundar. Så mycket snö att dom försvinner.
LM kom och knackade på i morse. Jag var inte ens påklädd. Hon mådde lite bättre. Hade äntligen blivit av med den förskräckliga människan som våldgästat henne i veckor. Men jag var inte beredd på besök så tidigt. Men, men så är det. Nu har jag i alla fall bäddat och klätt på mig. Ska försöka ta ut hundarna om en stund. Får tvinga dom. Särskilt Vita.
Skall nog baka ut kakorna i dag. Degen är ju klar så det tar ju inte så lång tid. Men först kaffe och kissrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0