Lördag - annandag jul

Vaknade halv sex i dag. Gick upp för min medicin och mitt kaffe. Gick och la mig igen. Vad sjutton skall jag uppe och göra vid den tiden? Nu har dottern åkt tåget in till Kalmar för mellandagsrean. Jag har klätt mig, men det är väl också allt. Skall bädda och plocka lite. Eventuellt åka med ner till M-ås i eftermiddag. Beror lite på vädret. Har börjat snöa igen efter allt slaskande i går. Så tråkigt med regn efter  allt snöande. Grått och tråkigt blir det. Är det vinter skall det va snö. Så är det bara.
Nä, nu är det väl bara att ta itu med dagen. Inga har jullov så henne lär man väl inte se röken av innan påsk. Men först lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0