I väntan på storebror

Länge sedan jag skrev något. Inget speciellt har hänt faktiskt. Har ringt mitt barnbarn ett par gånger efter löfte om att de skulle svara. Naturligtvis har dom inte gjort det. Men jag fortsätter ringa, en eller två gånger om dagen. Dom kanske glömmer sig någon gång.
I morse ringde telefonen klockan sju. Dotterns jobb naturligtvis. Brandkårsutryckning. Hon hann bli färdig och var på väg att åka, så ringde dom igen och sa att hon inte behövde. Genialt. Undrar vilka som jobbar på bemanningsenheten. Hon hade ju lika gärna kunnat vara halvvägs till stan. Ja, det blev en tidig morgon i alla fall. Jätteskönt. Fruktansvärt trött. Har inte sovit många timmar senaste veckan. Kan inte ligga på sidan för då värker höften. Ligger jag på ryggen får jag en katt på bröstet och då går det absolut inte sova. Lika envist med sömntabletterna. Har till och med kollat nätet om det går att köpa någon annan stans. Men liiite dyrt faktiskt.  Är väl bara att kämpa på.
Fick hem Rambos skvättskydd idag. Han är så tråkig med sin revirmarkering. Fungerade jättebra. Han springer runt med en liten zebramönstrad gördel om magen. Häftigt.
Nu skall jag kolla på "Storebror", Big brother. Såg lite igår och tänkte kolla lite i kväll också. Roligt att se en "normal" Linda Rosing. Utan anknäbb. Varför har människan spökat till sig så fruktansvärt. Hon var ju faktiskt rätt söt utan dom gigantiska läpparna. Hur kan någon tycka att det är snyggt. Kollade 2 minuter på "Den rätta för Rosing", men var tvungen att gå ut så jag inte skulle kräkas.
Ska vara duktigare på att rapportera om mitt innehållsrika liv, från och med i morgon. Nu blir det TV och sedan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0