Tisdag eftermiddag

Natten var skit. Har inte sovit särskilt mycket. I natt skiter jag i att ens försöka. Kan jag inte somna, går jag helt sonika upp och bäddar och klär på mig.
I dag blev alla gardiner bytta. Väldans vad ljust det blev överallt. Dottern dammsög och torkade alla golv. Blir skitigt av alla hundar när det är blidväder. Lagade middag, spagetti och köttfärssås. Hade inga krossade tomater, så det blev min mammas köttfärssås i dag. Blev nästan exakt, som hon brukade göra. Ska stryka några dukar och paradhandduken. Men det får bli lite senare. Nu blir det kaffe på maten och lite middagsvila.
Fick halsbandet, som jag köpt till Pippi-Lotta på Tradera, i dag. Rosa läder med blommor. Så gulligt. Har även köpt kryddburkar, som också kom idag. Betalat tröjorna som jag köpt till Mimmi och Rambo. "Diva" och "Singel". Blir nog häftigt.
Kaffedags. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0