fortsättning på fredagen

Har varit till Högsby och handlat. Usch va dyrt allting är. Kollade min apoteksida när jag kom hem. Helt otroligt. All medicin jag beställt var utskriven och klar för avhämtning. Blir nog ordning på den doktorn med, vad det lider.
Rambo skällde när vi åkte och skällde fortfarande när vi kom hem. Hörde honom ända ut på gatan. Skällandet när man lämnar honom är något han börjat med "på gamla dar". Gjorde inte så när vi nyss köpt honom. Började träna med att lämna honom korta stunder och allt gick bra. Nu funkar det inte alls. Väldig separatonsångest.
Nu finns det två rondeller i Högsby. Varför då? Den nya vid Karlsson, fyller ingen funktion alls. Dessutom har dom gjort Järnvägsgatan smalare. Väldigt begåvat med tanke på all tung trafik som går där.
LM hade ringt två gånger när vi kom hem och kommer säkert att ringa fyra gånger till. (Jag svarar inte). Orkart liksom inte med i värmen.
Dottern tog en vända till, in till Högsby. Skulle tanka, hämta medicin och köpa pizza. Börjar jobba halv fyra, så då får jag ta hand om odjuren. Går rätt bra faktiskt. Dom rör inte på sig över huvud taget när hon är borta. Går ut och kissar, men inte mer. Blir värre när hon kommer hem. Far runt som skållade troll. Till och med Vita. Resten av dagen blir det rast och vila. Läsa färdigt boken jag började på i går, "Partners" av John Grisham. Himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0