Seeg fredag

Har bakat ut kakorna. Ingen middag idag eftersom dottern började jobba klockan tolv, så hon äter på jobbet. Blir galen när jag inte får i ordning. Kan inte göra nå´nting innan jag får upp skåpet. Äldste sonen kommer eventuellt förbi senare. Är på IKEA och kollar om en vit ryamatta till mig. Födelsedagspresent.  Vit rya med tre hundar. Vettigt????? Kanske kan få hjälp med skåpet i alla fall.
Regn, regn ,regn. Passar på att ta ut hundarna mellan skurarna. Dom gillar inte heller regn. Eller, jag gillar regn, bara jag slipper gå ut.
Fick ett tips om att ställa klockan på sex och ta värktabletter och somna om en timme. Tyvärr funkar det inte. Har så jävla ont när jag vaknar, så somna om går inte. Ligga kvar i sängen går inte heller. Sitta och stå tills det värsta har lagt sig, är det enda som funkar. Brukar stå framåtlutad över en köksstol medan jag dricker första koppen kaffe. Dessutom vaknar jag utan klocka mellan fem och sex. Får ställa klockan på fyra. Ibland kan jag faktiskt lägga mig och somna om en stund. Om jag vaknar klockan tre, tar värktabletter och sätter mig vid datorn till klockan sju. Då kan det funka. Men skit samma. Har inget jobb och inga tider att passa. Har jag ont så har jag. Inte mycket att göra åt det. Hålla sig undan från folk när det är för jävlgt. Då kan jag vara riktigt otrevlig och inte alls särskilt sällskaplig.
'Nu ska jag i alla fall ta en kopp kaffe. Men ingen kaka. Inte sockerfria.
HURRA!!!! Han har köpt en vit ryamatta. Men hinner inte upp i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0