Uppe och i gång

Vaknade klockan fem i dag. Hade svårt att somna i går trots sömnpiller. Har försökt att somna på en halv, men det funkar inte alltid. Nåväl, i morse körde jag igång perkulatorn, som vanligt. Tog mina piller, som vanligt. Drack kaffe och tog mina knäckebröd. Som vanligt. Kanske skulle göra något ovanligt i dag. Ja, som vadå????
Dottern jobbar hela dagen, så det blir jag och hundarna i dag. Mimmi börjar bli väldigt stor och är konstant hungrig. Äter 3- 4 ggr per dag. Hon har blivit som en höna. Äter och skiter. Rambo fortsätter att sympatiäta. Blir ju mycket jobb för hans del också, när valparna kommer. Han är ju väldigt involverad i deras skötsel.
Vita fick tag på ett tuggben i går kväll, vilket hon normalt inte är särskilt intresserad av. Men nu..... som en rasande varg. Hon morrade och högg vilt omkring sig om nå´n kom för nära. Så det var det ju ingen som vågade.
Var ute i boden och kollade mitt skåp, i går. Så jäkla snyggt. Precis så avskavt som det ska vara. Nu skall vi bara få upp det i lägenheten också. Tuuungt.
Dags för lite kaffe och sen skall jag köra i gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0