torsdag kväll

Fortfarande ingen vårdcentral. Jag har varit ute med hundarna, bakat sirapsrutor och två sirapslimpor och diskat. Pratat med äldsta sonen igen. Har fått lägenhet i Kalmar, i alla fall till slutet på augusti. Så han blir kvar där nere, för nu.
Gör nog inget mer i dag, tror jag. Skall duscha när jag varit ute med gullpluttarna om någon timme.
Det blåste rätt bra när jag var ute förut, men värmen börjar komma tillbaks. Inte skoj.
Dottern fick i alla fall sitt anställningspapper för sommarjobbet. Börjar den 22, tror jag. Blir som vanligt jobb över midsommar. Då vet jag i alla fall var hon är. Inte så roligt för henne kanske,men inget att göra åt.
Nu ska jag ta lite kaffe och slappa lite framför TV:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0