Väntan.....

Ringde vårdcentralen i morse. Fick prata med Ann. Hon skulle prata med min läkare och ringa upp mig under dagen. Nu är klockan fyra och än har ingen ringt. I och för sig sa hon inte under vilken dag hon skulle ringa. Ann känner ju mig sen många år, så jag tyckte det var perfekt. Men det var kanske att hoppas för mycket.
L  kom upp på en snabbfika på morgonen. Hade varit i Högsby för provtagning. Sockret lite för högt. Hade lite bråttom eftersom hon skulle jobba i eftermiddag. Annars har väl dagen runnit på som vanligt. Dottern var på apoteket och hämtade Tramadol. Det blev tre st+ lika många Panodil. Tog udden av den värsta värken. Men det är kanske inte meningen att jag ska stoppa i mig doser av den storleken. Men vad gör man.
Gjorde köttbullar till middag. Gott. Diskade efter maten, som vanligt. Mår så pass just nu att jag inte behövt tippa ner i sängen. Ganska skönt, för då blir jag ordentligt trött till natten. Kanske sover några fler timmar.
Nu har jag satt på en balja kaffe till. Är faktiskt lite kaffesugen. Väntar väl en timme till på telefonsamtal.

Kommentarer
Postat av: Tgirl

Hjälp...vilken dos!!! Då skulle jag nog inte vakna på flera dygn!!! Då ligger jag rejält i lä med min värk!!!

Kan inte ta panodil ihop med tramadol öht för jag somnar.

2009-06-09 @ 21:54:01
URL: http://tiagirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0