Målat

Nu är mina sovrumsmöbler målade. Vita. Här ser ut som ett bombnedslag, just nu och jag sover på soffan. Inte skönt. Men det blir bra när det är färdigt. Jobbigt att slipa ner alla möbler. Som tur var gjorde dottern grovjobbet. Jag hjälpte till lite. Fick ta över sista målningen i eftermiddag eftersom hon åkte och jobbade. Nu är det bara att vänta på att det skall torka. Sen är det dags för matrumsmöbeln och lite hyllor + köksbord och stolar.
Annars händer väl inte så väldigt mycket. Allting går i sin vanliga lunk med jämna plågor. Nu skall jag i alla fall ta lite kaffe och ett par värktabletter. Lite vila innan hundarna skall kissas. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0