Papillon i väska

Här har Mimmi tillbringat natten. Litet och trångt men antagligen väldigt skönt och tryggt. I dag blir det inget särskilt. KANSKE börja med köksbordet. In till Högsby och hämta intyg till äldste sonen, städa och tvätta. SÅÅ roligt. Laila ringde och behövde rökverk, så det blir nog en resa dit efter tvätten är klar. Hon har fortfarande väldigt ont i ryggen och svårt att röra sig. Men det går om tills hon gifter sig. Måste kamma min hund idag också. Blev inte av i går. Hon ser ut som en skurmopp med tussar. Har en päls som måste  borstas varje dag helst. Annars blir det tovor. Upptäckte att mina Seloken tar slut på torsdag och har inte läkartid förrän den 6:e. Klarar mig väl ett par dagar utan dom. Har ju ringt och listat mig i Högsby så det verkar lite knäppt att ringa till M-ås. Lika knäppt att ringa till Högsby eftersom jag inte varit där ännu. Men det löser sig. Det som är värre är att mina sömntabletter är slut. Det blir en pärs. Korsord och kaffedrickande på nätterna framöver.Nu ska jag i alla fall klä mig och komma igång med dagen. Återkommer nog till kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0