Söndag morgon

Sov till halv nio. Himla skönt. Kollade omröstningen på Melodifestivalen igår. Tur jag inte såg hela. Vilket skit. Dottern i Jönköping tycker jag är väldigt insatt trots att jag inte kollar. Inte så konstigt i och för sig. Har ju hörseln i behåll än så länge och lägenheten är inte större än att jag hör allt även om jag inte ser. Ugglan eller operadivan är lika illa. Stackars Måns blev fruktansvärt besviken. Han har inget pokerfejs alls.
Kaffe + knäcke med kaviar och medicin är avklarat. Pratat med L en sväng. Hon är sjuk och var lite pratsjuk, så det blev lite svammel. Kanske blir en snabbresa upp om inte hennes bättre? hälft skall neråt. Skall låna symaskin och slipmaskin. vill inte bli sjuk så jag får hålla mig långt ifrån.
Nu skall jag kolla in mina varjedag bloggar innan jag bäddar och klär på mig. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0