07.00

Nu är snart den här veckan slut också. Det går med full fart fram till jul. Har tagit min medicin och mina värktabletter. Tur att jag inte skall göra så mycket i dag. Har ont så det räcker och blir över. LM kommer hit i eftermiddag, så jag kommer att vara helt slut i huvudet när hon går hem. Hon har inte varit här på ett tag och då blir det alltid värre. Lampan, som vår osynliga gäst inte kan låta bli, lyste i morse. Har varit lugnt på lampfronten ett tag. Får väl se om det börjar igen.
Har kollat runt på nätet efter en röd rund matta till badrummet, samt röd-vita till kök och hall. Hittade på Rusta, så jag får be stordottern att inhandla det till nästa gång dom kommer. Chansen att jag kommer iväg till Kalmar, är väl inte så stor. Först sitta i bilen läääänge och sen springa i affärer är mer än jag klarar av. Blir helt handikappad i veckor efter ett så´nt äventyr. Men man vet i och för sig aldrig vad som händer. Nu blir det en kopp kaffe till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0