Alla, nästan, sover



I dag vaknade jag halv fem. Tiidigt. Vita slängde sig upp ur sängen och ut i köket. Törstig. Nu har i alla fall sonen åkt till jobbet. Resten, utom jag då, sover fortfarande. Mimmi var uppe en sväng när jag öppnade kylskåpet. Men hon var nog för trött i dag för hon försvann blixtfort.
Nu har jag i alla fall fått i mig medicin och dubbel dos värktabletter. Så nu börjar värken släppa en del i alla fall. Är inte roligt och vakna och ha tokont. Trots Tramadolen.
Stordottern var i rätteni går. Vårdnadstvist. Skogstrollets egendomliga far vek sig på alla punkter. Onödigt bråk, från hans sida, under så lång tid. Men det är som jag alltid sagt, det finns folk som är dumma utan att dom är medvetna om det och så finns det dom som är dumma på riktigt. En så´n är han. Familjedrag ??????
Nu har jag druckit ur min andra kopp kaffe och det är dags för påfyllning.Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0