En liten skåning



Sista bilden på Babben innan hon åkte till Kristianstad. Häftig tjej.
Och så var det fredag igen. Uppe klockan sju för medicinering och kaffe. Gick och la mig igen för jag kände mg lite yr. Men det var kört. Lilla pissmyran vaknade och kom farande upp i sängen (Rambo alltså). Då är det bara att ge sig och pallra sig upp. Har ont i dag. Vet inte varför. Andningen går i alla fall lättare. Slipper bli andfådd bara från köket till toaletten. Men några längre sträckor med hundarna blir det inte. Dottern blev inringd på jobb, från ett till nio i kväll, så det blir bara korta kissturer i dag.
Annars blir det nog inget speciellt. Klä på mig och bädda skall jag i alla fall göra nu. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0