Förb-nade dator

Stänger av sig och går baklänges. Jag gör ett nytt försök.
Dottern blev inringd på jobb och jag, som lagt mig igen efter morgonens medicin- och kaffe intag, fick bara pallra mig upp igen och ta ut odjuren. Blåste rätt bra. Hörde i går att det är snö på väg. Har i alla fall börjat med strumpor. Hatar att ha strumpor på mig. Spelar ingen roll hur stora dom är. Jag tycker inte jag får plats med fötterna. Fix idé, jag vet, men jag har aldrig gillat att ha strumpor på mig.
Har druckit kaffekopp nr 3 utan att röka. Funkar inte alls att röka. Jo puffa lite, som min mormor gjorde, men så totalt meningslöst. Seriöst, så måste jag lägga av med rökat. Blir väl inte botad men det blir i alla fall inte värre.
Nu ska jag i alla fall bädda, plocka lite i köket och diska. Lägga mattor på golven. Hanns inte med i går. Men först en kopp kaffe till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0