Fortsatt söndag

Så har lilla fröken åkt iväg. Dom skulle till Vimmerby på julmarknad. Astrid Lindgrens värld. Nu väntar jag på nästa  omgång barn och barnbarn. Stora sonen tog ut hundarna åt mig så slapp jag det en vända. Var jobbigt i går när luften tog slut på hemvägen. Och så denna trapp. Funderar även på middag. Har inte tagit fram nå´t och inte tänkt ut nå´t heller. Blir lite rörigt i eftermiddag så det kanske blir hämtpizza till kvällen.
Mimmi och Rambo leker. Jagar varann som dårar. Vita sitter som ett fån och tittar på. Gamla tanten. Men hon är med i bland.
Är så trött och skulle helst vilja lägga mig, men det går ju inte. Får bli en tidig kväll i stället. Nu ska jag ta lite mer kaffe innan J kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0