Hallå!!! Handväskor för 100.000

Skall inte dom "kungliga" vara ett föredöme. Kräkvarning när jag ser något sån´t.  Inte undra på att dom inte kan betala bröllopet själva. Sluta köp så dyra handväskor. Vi får alla dra åt svångremmen i dessa arbetslöshetens tider. Skall jag var med och betala när dom gifter sig så vill jag f-n i mig vara med på festen. Äta lite god mat och mingla bland styvnackade kändisar och kungligheter. Ingen risk man kommer med där.
Lördagen har segat sig fram. Lagade middag, porterstek och potatis. Så hiiimla gott. Länge sen jag gjorde det. Såsen är nästan att dö för. Sonen gick ut en halvtimme med hundarna efter maten. Sen somnade han när klockan var lite efter sex och han sover fortfarande. Blir upphämtad tjugo i sju i morgon bittida. Så då gäller det att han är pigg och vaken. Stordotter kommer klockan tio med alla barnen och lilldottern åker och jobbar  halv elva tll nio. Blir en intensiv dag i morgon. Måste hela tiden vara med så ingen släpper ut hundarna. Nu är jag trött och skall släppa i väg mig själv till sängen. God Natt. Återkommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0