Mår mycket bättre

Andningen känns lättare. Är troligtvis av inhalatorerna. Stora sonen ringde i går kväll för att kolla så jag inte röker. Han är orolig för att jag ska dö, knall och fall, om jag tänder en cigarrett. Vilket jag inte gör. Varken det ena eller andra.
Morgonen har varit lugn. Himla skillnad mot när det kom fem puppisar rusande. Gick upp klockan sex och körde i gång perkulatorn, samt tog min medicin. Alla åtta sorterna. Ska det här fortsätta får jag snart köra med dubbla dosetter.
Dottern tog tåget in till Kalmar vid tjugo i åtta. Kissade hundarna innan hon for i väg, som tur var. Känner inte för snöpromenad riktigt än. Eftersom det stod shopping på listan, vet jag inte när hon är tillbaks.
Blir väl, som vanligt, ingenting särskilt i dag. Plocka och bädda som jag brukar. Kanske baka lite. Men nu skall jag klä på mig till att börja med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0