Tisdag 3 november



Ringde vårdcentralen i dag. Blir inte bättre. Fortfarande tungt att andas. Så jag skall dit klockan ett.
Gårdagen tillbringade jag mest sovande. Kollade på "Ullared" på 5:an samt "Grannfejden". Ja, herre je, vilket folk det finns. Göteborgstanterna var för sköna.
Har försökt att ta ett bra kort på Mimmi. Dottern funderar på att sälja henne till någon som har mer tid med henne och kan jobba med henne. Det behöver hon. Dottern jobbar för mycket för att hinna med och jag har ju knappt styrfart. Inte roligt men kanske bäst för Mimmi.
I går blev det storstädning. Behövdes efter alla valpar. Fy hundan så skitigt det var. Nu skall det bli mattor på golven också. Har jag inte haft på nästan tre månader. Nu är dottern färdigduschad, så nu är det min tur att göra mig i ordning för läkarbesök. Tror till och med att jag skall kamma mig. Återkommer när jag fått min dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0