Torsdag kl. 15.05

Haft kaffefrämmande en och en halv timme. Varit ute med hundarna på kissrunda. Har ont och skulle egentligen stryka lite gardiner, men det känns i ryggen bara att stå för länge. Och den smartdoktorn skulle ha mig att gå runt Kvinnovägen. Vi pratar inte 25 meter till affären. Det är låååångt. Blir inget av med det. Nu tar vi lungorna först sen skall jag tjata mig till en ny magnetröntgen. Många år se´n jag gjorde det. I december skall jag på lungröntgen och till astma- kolsköterskan. Jag har varken astma eller kol. Tror jag. Hade nog bara en vanlig lunginflammation med hosta som man får av rökning.
Nu skall jag ta en kopp kaffe till och vila skallen en stund. Återkommer nog senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0