Fredag igen

Så börjar denna vecka också närma sig slutet. Har varit uppe drygt en timme. Gett dom små odjuren mat och försett mig själv med kaffe och medicin. Inte frångå rutinerna. Dottern har åkt till jobbet. Lyckost. Föreslog att hon skulle ta med sig några. Men icke. Verkar i alla fall som dom börjar bli lite trötta. Måste lösa det här med valphage på nå´t sätt. Alla valpar ligger i hundsängen. Utom Babben. Vet inte var hon är. Under dotterns säng och hittar på nå´t. Jag är skit slut efter en timme. Denna dagen blir lååång. Undrar om jag kan ringa Af om lite hjälp? Får väl lösa sig. Jag ska försöka bomma igen till köket och ha dom där inne. Inte så stort utrymme. Annars får jag väl lägga dom i badkaret. Det kommer dom garanterat inte ut ifrån. Nu blir det i alla fall lite mer kaffe, om jag skall orka igenom dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0