Tisdagen fortsätter

Nu har jag bäddat, klätt på mig och torkat golven i kök och hall. Dottern är ute och dammsuger och tvättar bilen, invändigt och utvändigt. Efter lite mer kaffe skall jag skala potatis till middagen. Blir fisk i dag. Har suttit i telefon till Apotekets kundservice. Gav upp efter tjugo minuter. Mina värktabletter kan inte beställas för närvarande. Vad betyder det? Finns dom inte på apoteket eller kan dom inte beställas över nätet. Får åka in till apoteket och kolla. Valparna sover. Babben ligger framstupa med halva kroppen utanför hundsängen. Ser lite roligt ut. Har jäkligt ont men kan inte vräka i mig hur mycket som helst. Blir lite snurrig i skallen av för många tabletter.
Kollade på Svenska Hollywoodfruar i går kväll. Kaller Ankas syster kan inte vara på riktigt. Finns så´na människor verkligen. Och hon som köpte ett kylskåp till sina barn och talade om tio gånger att hon betalat det själv. Ja dom är helt sanslösa alla tre. Fast ankan är nog värst.
Nu skall det bli lite kaffe och lite röka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0