08.30 tisdag

Vaknade klockan sju av valparna. Det är som med barn, bara att gå upp och fixa välling. Mimmi har, så gott som, helt slutat mata dom. Nu har dom i alla fall somnat om och sover förhoppningsvis ett bra tag. Har ont i benet, ryggen och nacken. Så det är som vanligt. Sover i alla fall relativt bra hela natten. Tog en halv sömntablett i går kväll. Hade så ont så jag var rädd att jag skulle få snurra halva natten annars.
I dag blir det inget speciellt. Som vanligt. Dottern skall till vårdcentralen klockan två, så hon har inte bokat sig för jobb i dag. Får se om den nya läkaren hon fått är vettigare än den andre. Han ville ju ha det till att hennes värk satt i huvudet. Hon har INTE huvudvärk i knäna.
Nu skall jag dricka upp mitt kaffe innan jag kör i gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0