Ännu en vecka

Snart har den här veckan tagit slut. Herre je, vad tiden går fort. Sov till halv åtta i dag. Hörde inte ens när dottern tog ut hundarna och åkte till jobbet. Den nya medicinen är kanon. Har aldrig sovit så bra, tror jag. Har höjt dosen till två tabletter. Höja till tre nästa vecka. Slipper kanske sömnpillren helt.
Blir väl lite plock och städ i dag, som vanligt. Måste vattna. Alla växter hänger som vissna tulpaner.
Alla valpar har öppnat ögonen. Så jag ska försöka ta bilder på dom under dagen. Nu ska odjuren ut och se´n ska jag förbereda en lasagne till middag.
I morgon är det Bergadagen. Får se om jag klarar av att gå ner en sväng. Är ju så långt att gå (rätt över gatan). Brukar vara lite loppisbord som kan vara lite roligt. Nu är det kissrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0