Fortsatt tisdag

Lyckades somna en stund på morgonen. Dottern blev inringd, så hon åkte kvart över sju. Då hade jag haft ut hundarna för kissning och tagit morgonmedicinen + kaffe. Somnade en stund efter det. Nu har jag diskat, dammsugit och torkat golven. Pratat en vända med stordottern och druckit mer kaffe. Nu skall jag duscha innan jag börjar med middagen. Blir korv Stroganoff och ris i dag. I går blev det ju lite dåligt med middagsmat. Dottern slutar ett och skulle inte ut på nå´n galej efter jobbet. Regnet hänger i luften. Kom en ordentlig skur i natt. Skönt, då regnar snön bort. Var visst varning för översvämning i sydöstra Kalmar län. Inte i Berga tror jag.
Nu blir det till att fortsätta. Återkommer väl under dagen.
Ber förresten om ursäkt för de uteblivna påskkorten. Fotografen vägrade att ta kort på mig naken, med fjädrar i rumpan, gult nagellack och röda kinder. Försöker igen nästa påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0