Augusti segar sig framåt

Har inte inspiration till så värst mycket. Hunddagiset är rätt krävande med alla upp och ner i trappen. Jobbigt  i vanliga fall och nu blir det många gånger om dagen. Känner att jag lever och behöver mina värktabletter. Lite skit kan gumman ta. I min telefon ringer det inte så många gånger i veckan. Men i dag, när jag inte var hemma hade alla gaddat i hop sig." Är hon inte hemma och svarar, får hon skylla sig själv". Jag hade gått till affären och var borta max tjugo minuter och då skall alla förstås slänga sig på både hemtelefon och mobilen. Tar inte mobilen med mig till Konsum. Knappt tjugo meter dit. Nu skall jag förbereda mig för sängen. Invänta stora sonen, som skall ta ut hundarna på sista kvällskisset och äta lite innan han travar in till sig och knoppar in.
Får rycka upp mig och försöka vara lite mer aktiv med både bloggande och fotografering. Ha en god natt så hörs vi kanske i morgon.

Kommentarer
Postat av: Annacarin

Hej du. Ett kilo bär, koka så mjuka och mosiga du vill ha dem. Tillsätt Melatin, den gröna påsen som är till sylt utan socker. Koka två minuter. Ta från värmen. Rör ner sötningsmedel, så mycket du vill ha. Tillsätt en kapsyl med Atamon. Jag fryser all min sylt för säkerhets skull, men har du bra burkar så antar jag att det går hyfsat det också, men hållbarheten BLIR sämre än med socker. Rabarber/jordgubb är mums det också.

2010-08-03 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0