Tisdag eftermiddag

Jaha, så har jag dammsugit upp ett par kilo hundhår. Och katthår. Herrejäklar vad dom fäller. Men så länge dammsugaren funkar är det ingen större katastrof. Går den sönder? Ja, då får man köpa en ny. Nu är det i alla fall färdigstädat för i dag. Kollade lite snabbt om digitalboxen, mot all förmodan, hade lagat sig själv. Icke. På fyran gick "Hem till gården". Vilket avsnitt vet jag inte. Såg den serien innan jag fick mitt äldsta barn. Och han är 38 nu. Så många avsnitt har det blivit. Undrar om det finns någon som har följt det från början och sett alla avsnitt?
Nu är det dags för en liten kisserunda. För hundarna alltså. Dom stora är inne hos sig och dom små sover i "sin" fåtölj. Men först lite kaffe och en macka till medicinen. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0