Första december



Första december. Nu brakar det iväg snabbt till jul. Har fått upp alla mina tomtar. Första gången jag "tomtar" till första advent. Brukar annars göra det en vecka innan jul. Amaryllisen i fönstret fick jag av LM för två veckor sedan. Den har slagit ut väldigt fort. Fin är den i alla fall så länge det varar.
Vaknade med samma jäkla värk i dag. Är inte roligt alls. Börjar få väldiga problem med att röra mig. Men det går väl över.
I dag blir det väl inget speciellt. Son och dotter skall skotta snö. Ett ständigt återkommande nöje, som åtminstone dottern roat sig med varje vinter. Jag skall väl syssla med det jag roar mig med varje dag, matlagning och disk. Så jag återkommer kanske under dagen.



Kommentarer
Postat av: Edvardmariann

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2012-07-05 @ 11:16:04
URL: http://edvardmariann.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0