Lördag har gått över till söndag



och här sitter jag. Tog min sömntablett runt halv elva. Undrar om den funkar.
I fredags fick jag skjuts till Högsby av yngsta sonen. Handlade ett stooort lass på Konsum. I dag var dottern och jag ner till Karlsson en sväng i snöovädret. Det blev hämtpizza på hemvägen och middagsvila efter maten. Lyckades i alla fall nästan hålla mig från tomtarna. Blev en liten burk som snöar när man skakar den. Tror det är slut på tomteinköpen för i år. Kanske på rean om det finns nå´t specielllt.
Nu skall jag i alla fall krypa ner i min renbäddade säng. Jultokig, som jag blivit, är naturligtvis både påslakan, underlakan och örngott, röda.
Rambo ligger, som synes, och väntar på Rudolf och hans gäng. Han tror inte att det finns renar som far runt i luften. Så nu ska han vänta ut dom. Att tomten finns, vet han. Har ju med mängder av dom, omkring sig.
Nu sängen. God natt.

Kommentarer
Postat av: Annacarin

Hur stor lägenhet har du egentligen? Får du plats bland alla tomtar, eller bor du i garaget till påska? Annacarin

2010-12-19 @ 11:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0