Väntan på sommar



Tänkte göra som alla andra bloggare och lägga upp en sommarbild. Hade ingen direkt. Utom på valparnas första utebesök.
Klockan är sex. Dottern har åkt till jobbet. Hundarna har lagt sig igen efter dagens första kissrunda. Jag har intagit medicin, kaffe och knäckeböd med ost. Nu är jag inne på andra koppen kaffe, samtidigt som jag betraktar vattenläckan i halltaket. Får maila hyresvärden i dag. Är nog läge att få hit någon som kan ta bort all snö på taket. Blir inte roligt för dom, när dom kommer hem, annars.
I dag blir det väl inget speciellt. Storstädning i går. Går så mycket lättare när solen skiner och man ser allt damm och alla spindelnät. Lite plock blir det väl och om vädret blir som i går, kanske det blir en liten promenad med hundarna. Nu ska jag ta en kopp kaffe till och flippra runt lite bland "mina" bloggar. Blev inte så mycket i går pga städningen. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0