Å så fredag igen

Halva januari har gått. Snart sommar igen med den här hastigheten. Håller på att göra oss klara för att åka till Oskarshamn. Har sovit lika konstigt i natt, som i går natt. Mådde illa på morgonen, men som tur är har det gått över. Fick tid till gastroskopin i går. På onsdag klockan två. Bläää. Inget jag längtar efter och troligtvis inget jag behöver heller.
Rambo springer runt och jagar Issa. Kom övrens med hennes förra ägare att jag skulle ta över henne. Men såg på kontoutdraget att hon fortfarande betalar för henne. Ja, ja inte mig emot. Nu får jag nog knöla in fötterna i ett par strumpor. Är ju ingen åskvärme ute. Återkommer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0