Julbarnbarn



En glad? julbild på mina fina barnbarn.
Nu är det morgon på ett helt nytt år. Har varit uppe en timme. Tagit min medicin och är inne på andra muggen kaffe. Skall få på mig lite kläder och ta ut dom, just nu, sovande hundarna.
Det var som jag trodde med broder J. Han kan bara prata nattetid. Ringde 01.40 i natt. Svarade jag? Inte troligt. Funderade på om det är annan tidräkning där uppe. Natt här, när det är dag där. Misstänker starkt att det kan vara så.
Termometern visar -9, så lite kallt är det. Ute alltså. Får nog sätta på mig långkalsingar.
I dag blir det nog inget speciellt. Är knappast läge för söndagsutflykt. Liite för kallt för det. Zacke och Lennart gillar snö och kyla, men inte Rambo och Vita. Dom är liksom mer soffhundar och liggaundertäcket hundar. Nu börjar dom i alla fall röra på sig så det är väl dags för första kissrundan för året. Återkommer troligtvis under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0