Lördag middag

Dottern har åkt till jobbet. Jag tog hundarna och "fästmannen" och gick en liten sväng. Stannade till vid affären och köpte Aftonbladet. Pratade lite med hyresvärden. Är nere för att lämna nycklar och skriva kontrakt med ny hyresgäst. En av Bergas missbrukare. Blir nog himla bra. Kommer väl att dra till sig allt skit, men bäst att inte ha några förutfattade meningar. Kan ju bli bra. Som tur är skall han inte hyra lägenheten mittemot utan tvåan på första våningen.
Värken maler på. Blev inte bättre av promenaden. Snarare tvärtom. Men jag fortsätter att traggla på. Har hon sagt att det ska bli bättre så får jag väl tro på det.
Nu väntar jag bara på att L ska dyka upp. Får väl ta en slurk kaffe under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0