Lördag morgon

Har varit uppe se´n strax innan fyra. Har sååå ont i halsen. Svullen och gör ont när jag sväljer. Skulle köpt halstabletter i går, men det glömde jag naturligtvis. Var på Konsum med "fästmannen". Helt klart ett stort stöd på promenader. Gör inte mindre ont men lättare att stanna till och ha något att hålla sig i, när det värker för jäkligt.
Just nu är det 13 minusgrader ute. Kollade ett program om Alaska i går kväll på 4 Fakta. Där var det 40 minusgrader. Dom skulle säkert lägga sig och sola om dom kom till oss. Tur att man inte bor där.
I dag blir det väl inget speciellt, tror jag. Alla julgrejer är nedplockade. Skall bara bäras ned i källaren. Tänkte byta gardiner och så´nt till veckan. Blir det fint väder i dag och inte för kallt, tar jag kanske en lite längre promenad med "fästmannen" och hundarna. Men nu ska jag ha en kopp kaffe till, innan det är medicindags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0