Lördag morgon

Har varit upp en dryg timme. Kaffe och medicn samt kissrunda med hundarna. Rambo fick ett anfall utanför och började skälla. Grannen som snarkade. Lät jättefarligt.
Mår lite bättre idag men fortfarande lite snurrig. Snurrigare än vanligt alltså. I går känd jag mig nästan bakis. Trots att jag inte druckit någon alkohol på nästan tio år. För mycket bilåkande????
I dag blir det väl, som sagt, inte mycket gjort. Är vädret något så när kanske det blir en eftermiddagstur med hundarna. Ingen av dem är ju av den motionskrävande typen. Räcker nästan med en snabbrunda i lägenheten och det får dom av kattjakten hela dagarna. Blir en omställning för dom, när dottern drar i väg. Ja, för mig också naturligtvis, men jag brukar inte sova i hennes säng, som vovvarna gör. Har en egen faktiskt.  Blir ju en del grejer jag får skaffa nytt. Dammsugare, TV osv. Men det är ju detaljer. Nu blir det en kopp kaffe till och ev lite korsordslösande. Kanske återkommer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0