Min osynliga katt



Svea syns bara när hon vill ha mat eller när hon hoppar upp i sängen vid läggdags. Tillbringar dagarna bakom böckerna i bokhyllan eller under sängen. Leker gör hon när alla andra sover. Märklig katt.
LM kom med en present till mig i dag. En splitterny symaskin. Hon hade pratat om en symaskin jag skulle få eftersom min pajat. Men jag trodde naturligtvis det var en hon själv hade och inte använde. Men inte. En helt ny Hugin köpt på Konsum i höstas. Blir man glad eller blir man glad över att det finns sådana människor. Säga nej är ingen idé, då blir hon bara ledsen. Vi fikade i alla fall i nästan två timmar. Gick ut med hundarna när hon skulle hem. Sen tog jag mig lite att äta och la mig för middagsvila. Sov i nästan två timmar!!!
Nu har jag varit ute med småskitarna, diskat och plockat lite. Ska kolla lite på TV, om det är något spännande. Ja, den var bra. Per Morberg klockan nio. Men det är väl repris, antar jag. Det blir nog ett korsord, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0