Ny vecka



Rambo har sovit hos mig i natt, så "lilla" Issa har fått vara i fred. Var nog inte meningen att skulle bli så. Följde bara strömmen i går kväll och se´n blev han kvar. Stackarn. Men det är ju lika bra han vänjer sig.
Dottern har åkt till jobbet. Hundarna sover och jag sitter vid datorn. Har pillat i mig all medicin. Två Metformin, en Trombyl, en Seloken, en Enalapril och en antibiotika, för det jag inte har i halsen.
Första och andra koppen kaffe är urdruckna och tredje är på gång. Blir lite pill och plock i dag, samt en sväng till Högsby i eftermiddag.  Behöver fylla på lite i matförråden. Återkommer under dagen när vakennivån är lite högre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0