Onsdag morgon 27 januari

Frukost och medicin avklarat. Hundarna har varit ute och kissat och jag sitter med min andra kopp kaffe. Hade så kallt inne i går kväll så det blev pyjamas för min del. Grannens element hade pajat så vi fick ingen värme upp till oss. Nu är det i alla fall värme på de flesta elementen. Utom i sovrummen. Får ringa hyresvärden i dag och be honom skicka hit pannskötaren. Måste luftas i någon grej på vinden för att det skall funka. Nu är det i alla fall 18 grader inne. I går kväll var det bara 13.
Pratade om att åka till Rusta i dag. Men eftersom dom varnade för snöoväder vet jag inte hur det blir. I går var det tvätt- och städdag. Så nu är det rent och fint och tvättkorgen är tom. Vad det blir resten av dagen, om det inte blir Kalmar, återstår att se. Inte så kul att ge sig i väg och hamna i världens oväder när man skall hem. Det är ju inte som en sväng ner till Högsby precis.
Nu skall jag i alla fall fylla på min kaffemugg. Återkommer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0