Onsdag morgon

Vaknade klockan fyra. Men det blev bara en snabbvända till toan och se´n tillbaks till sängen.  Lyckades somna om till sjutiden. Då körde plogbilarna i gång. Lät som om dom hade rallytävling här utanför. Nu har det i alla fall slutat snöa och det är bara 8 minusgrader.
Har fått i mig min medicin, mitt knäckebröd och kaffe. Ingen hotellfrukost precis. Hundarna sover fortfarande. Sjusovare.
I dag blir det väl inget speciellt gjort. Som om det blev det nå´n dag. Blir det gamla vanliga. Städning, matlagning och plock. Inget glamourliv precis. I går blev i alla fall skafferiet och "plastskåpet" städat. Behövligt.
Nä, nu får jag nog slänga på mig lite kläder och köra i gång. Lite kaffe först, bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0