Sjukt?????

Har ringt och avbokat tiden på öron i morgon. Så sjukt. Kommer till akutmottagningen för att jag inte kan svälja och en läkare? konstaterar att det inte är något som är fel. Men ger mig i alla fall antibiotika och kortison mot det som inte är något. Skickar remiss till lungröntgen, gastroskopi och öron. Utan att diskutera med mig överhuvudtaget. Lungröntgen skulle jag på ändå, så det är helt ok. Gastroskopin diskuterade vi efter lungröntgen, så det var jag beredd på. Men var kom öron in i bilden. Enligt sköterskan remiss från akuten för att kolla så det inte var något sår. Hur kan det bli ett sår om det inte är något och varför kan dom inte kolla det på gastroskopin? Går ju ändå ner via halsen. Nu är det stopp. Skall jag lägga hela pensionen på något som inte är något??
Har plockat och bäddat. Skall snart klä mig och ta ut hundarna. Tänkte vänta tills posten varit här, så jag slipper gå två gånger. Lite kaffe först kanske.

Kommentarer
Postat av: Annacarin

Hej du. Först lite skäll. Tar man Metformin, så ska man inte bara äta mackor!!! (Jag har diabetes) Riktig mat, annars kommer inte tomten nästa jul.

Förstår inte varför du inte går till Öron. De ser ju faktiskt inte in i öronen från halsen. Passa på att kolla upp allt!! Det kostar visserligen, men du kommer ju snabbt upp i högkostnadsskyddet. Jag brukar lyckas med det på ett par veckor....

Nu har jag naturligtvis glömt allt jag tänkte kommentera, men jag får väl återkomma. Ha det så bra det går. Annacarin

2010-01-18 @ 10:24:03
URL: http://Westrahult.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0