Som hund och katt..



är i alla fall inte dom här tre. I morse konstaterade jag att, det är rätt skönt att vara sjukpensionär. Bara man slapp värken skulle det vara ännu bättre. Jag behöver inte ravla upp klockan fem på morgonen. Om jag inte vill. Har inga direkta tider att passa. Bara medicin- och matklockan. Hundarnas mat och deras kisspromenader. Eftersom det var riktigt skitväder i dag var det ännu skönare att ta det lugnt. Efter hundrastning, medicin och frukost blev det lastning av bilen. Fem banankartonger med böcker och porslin som vi körde till Kupan. Två kassar med nystickade barntröjor, mössor och vantar, fick också följa med. Gör ingen nytta i min garderob.
Storhandlade på Konsum och Matmästar´n eftersom det inte blev av i går. Så nu är frys, kyl och skafferi fyllda igen. Himla skönt. Lagade middag när vi kom hem och sen blev det lite middagsvila.
Nu är det diskning som står på programmet. Men först en kopp kaffe.

Kommentarer
Postat av: MaYa

ball blogg! allt bra med dig? (:

2010-01-19 @ 18:25:06
URL: http://mayama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0