Torsdag den 7 januari

Vaknade klockan sex i morse efter en orolig natt. Så ont i höfter och fötter. Fötterna bränner som eld. Brukar bli så om jag har slarvat med sockret. Får börja skärpa till mig. Men i bland blir sötsuget nästan för mycket. Tid på lungröntgen i eftermiddag. Men som vädret ser ut nu, sätter jag mig inte i bilen. Snön vräker ner i dag också. Inget bilåkande om det inte är absolut nödvändigt. Det är det inte. Har i alla fall fått i mig medicin och värktabletter och kaffe naturligtvis.
Smågrisarna sover än, men det är snart dags att gå ut och kissa, så det är påklädning som gäller. Termometern stod på -8, så det är ju inte så kallt. Det blir väl inte så väldigt mycket gjort i dag. Ska börja plocka ner julen tänkte jag. Issa har lyckats fälla granen så belysningen slutat fungera. Inget skoj med en svart gran, så den blir hopplockad först.
Nu börjar Rambo röra på sig så jag får väl traska ut i snövädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0