1 juli

Jaha, så är vi inne i juli månad. Sommaren går fort. I går kväll kom äldste sonen hem från jobbet med dotter blarrhöna. Hon kan prata den ungen. Men nu har alla gett sig iväg till sina jobb. Sonen till Kalmar och dottern till Oskarshamn. Bara jag och hundarna hemma. Dom stora är i sonens lägenhet och på balkongen. Alla hundarna har fått en långpromenad och "hopp och lek" på ängen. Så nu behövs inga längre kissrundor under dagen.
Jag får kaffegäst i eftermiddag. Så nu håller jag på att förbereda mig mentalt. Måste ställa in skallen på ordsvall. Har dammsugit och diskat. Bäddat sängen och plockat. Som vanligt. Är inte lika varmt ute idag. Fläktar riktigt skönt. Nu blir det kaffe innan jag "jobbar" vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0