22 juli



Jaha, så var det torsdag. Klockan är tio över sju. Vad sjutton gör jag uppe nu? Jag ska inte till jobbet och inte arbeta mig helt slut här hemma. Städning, tvätt och påfyllning av frys och kyl, gjordes i går. Så idag händer nog inte så mycket. Skall göra pressgurka och veckosallad. Veckosallad är bra, håller sig minst en vecka i kylskåpet och är väldigt god. Inte för mig eftersom den innehåller socker. Gjorde veckosallad förra veckan. Den räckte i två dagar. Blir dubbel sats den här veckan.  Skall försöka ta mig ner till Konsum och köpa kattsand. Tänkte passa på innan sonen åker till jobbet, så jag får bärhjälp.
Rambo och Vita sover fortfarande. Ingen fart på dom hundarna. Inte än i varje fall. Häromdagen fick jag besök av mitt kaffefrämmande, två gånger. Två gånger samma dag!! Hon lyckades dessutom missa att stänga dörren. Så Rambo stack ju naturligtvis. Som tur var, så var dörren nere stängd, så han kom inte så långt. Annars hade jag inte blivit glad. Nu skall jag ta en kopp kaffe till, innan bäddning och påklädning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0